?

Log in

I never thought I would find love like I find in him....
...he amazes me...I love him so much...
Recent Entries 
5th-Jul-2009 02:48 am(no subject)
Hey everyone! wow its been forever since ive been on this name. For all my friends out there.. please add me over at lifeonjoypiter and we can all get back into touch again! I miss you all!


-Samantha Joy
Always 23
22nd-Jun-2007 04:28 pm - good to be back
wow has it been this long since I've been in here? I guess it has. Well, I'm letting you all know that I'm alive and well and well... alot has happend. I turned 17, I met this great guy and I moved! Like.. literally moved.. lol. I'd go more into detail.. but I have to get going. Graduation is tonight and I have to be there! Comment if you like. <3

Samantha Danneel Joy
Perfect Hands
3rd-May-2007 11:21 pm - PROMOTION!
There is this awesome rating community over at gj called x__shiinebright which rates you on different titles and/or contests! It's based on 80% personality and 40% looks. Read the rules when you join and follow them percisely. There is the chance to be in the catergory of auto-accepted if you join right away. As we know it, there are 9 autostamps left so hurry on over! Go over to www.greatestjournal.com and check it out. You won't regret it!
Bethany Joy
3rd-Apr-2007 03:41 pm(no subject)
If your life was a movie, what would the soundtrack be?
So, here's how it works:

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Palyer, iPod, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don't lie and try to pretend you're cool... and a lot of the songs fit with the setting

The story of my LifeCollapse )
Bethany Joy
2nd-Apr-2007 09:32 pm - Hmm...
it's been a while since I updated. Sorry for the delay. Anyways.. this is gonna be short and sweet. Tonight I'm going to be hanging out with an old crush who tends to like me now. I hung out with him earlier tonight and was having a good time. We might just go see a movie or something.. idk what we're doing.. but he's cute and looks and sounds like Bryan Greenberg. I think that's a plus. So.. here's the confused part.. would it be wrong to start liking him again even if I have a boyfriend? For those of you who have GJ and read a similar post on there...you probably know what Im talking about.. I think I just need advice right now..hmm..
Perfect Hands
19th-Jan-2007 08:29 pm(no subject)
It Ends Tonight.Collapse )
Bethany Joy
4th-Jan-2007 04:14 pm - My life's a soundtrack
If your life was a movie, what would the soundtrack be?
So, here's how it works:

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Palyer, iPod, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don't lie and try to pretend you're cool... and a lot of the songs fit with the setting

My SoundtrackCollapse )
Bethany Joy
30th-Dec-2006 01:58 am - I feel....dead...
dsfdsfjjkdskgfhgdjksfaesfagsagsagsagsfjkkagsjalsffjkfjkhadlsjkhadhsjkfhaadklkfhasfalsfgggalfioeeiojksejksejksdkghdjsghklshjkhfjncxjmncxzcxzbcmjxzdv


thats how I feel right now. jumbled.scrambled.hurt.torn ironic huh? maybe so what the fuck ever.

im not angry at anyone... im just angry... i wanna hit something, i want to throw something i want swear up a fuckin storm...i wanna take back what's mine... im all sorts of angry!

I wanna stabb someone i want to throw someone off a cliff.. not anybody in particular.. honest! I wanna go on a murderous spree i want to laugh evily while doing it...

I want to tell James I can't fuckin stand him.. even if it may not be true...i want to shove one tree hill up it's own ass.. even if i'll regret doing it... i wanna smaash my tv because I cant stand to look at it anymore... i want to deflate a basketball and tell it to suck a dick.. i wanna kick a pole and tell it to kiss my ass...i wanna meet the president and tell him he's a fuckin asshole, i want to kill everyone that has taken my friends away....i wanna punch my computer screen and let the glass jab into my hand.......


ughhh i think im all angried out.. or maybe just tired.. or hell i don't know... whatever I'm done.
Bethany Joy
27th-Dec-2006 02:21 am - Can I say I'm freaked out?


Joy Says:


I just totally freaked myself out...meaning I am totally freaked out right now! Okay, so I was kind of doing research for my new character that I joined as in a Supernatural rpg and I came across things that could relate to what character went through during one of the episodes. Thinking that I would be getting into character, I actually scared the shit out of myself and I can't even look into a mirror. *kicks self* Great, Joy. Just great. How are you going to do your makeup now? Yeah if you got the hint, I was reading about Supernatural occurances and the legend of Bloody Mary. Mind you, that is some scary shit and it really boggles into your brain. They say it's a legend.. but is it really? There are soo many tales about it let alone a story about an actual woman of the 1400's or something like that. Ugh! Why am I such a sap and a baby when it comes to things like this? I mean I love the fact that it scares me but when it does, I'm like.. afraid to move in my seat. I've always been that way. Even when I was little. My mom used to make me watch scary movies and such like that, but those I wasn't really scared of. The main thing I was terrifed of and still am was spirits, ghosts, weird noises.. you know all that nonsence. I mean I've had experiences also so that doesn't really help much...but I don't know.. I always used to get these weird vibes when I was little. Call me weird or just a person with pyschic abilties. I sometimes have those little visions or dreams that so happen to come true. It's quite creepy, really.

Okay, so that was just a bunch of rambling you probably didn't want to read or you just felt like skimming through but..ehh oh well. So right now, I'm trying to find a good new layout for my journal. I've found a few but there would be a flaw in it and I wouldn't accept it all the way. I kind of want a basketball one and of one like my icon of James shooting the basket and slam dunking it. I'm joined to a layout community but they don't have much to my liking. If anyone out there wants to make a layout of my requesting, feel free to comment here. Thanks!

Hey so I met some pretty cool cats over the past couple days. I want to give a shouts out loud to berrymcgregor whom I have become good friends with over the past day and a half. She's really awesome and we both fantasize over James tres beaucoup! [yes i know french :p] also, a shout out to loozy who I just met today and I must say, we are a lot alike! She's awesome and just like me and Berry, we squeal lots over James and his sexiness. Yeah.. we're obsessed! haha.

Well, uh.. I guess that's it for this morning. I am a bit tired.. or maybe my eyes are just telling me to 'Get these damn contacts out before I spit them out'. Haha joke.. um anyways.. I'm off now and COMMENT ME.. I need FRIENDS! haha

Love,

Joy
James&#39; Beautiful Arm!
25th-Dec-2006 10:06 pm - Merry Christmas Night.


It's time for Joy Says!


Well, what do you know! It's Christmas night. Meaning, the last night for Christmas. It went by fast. I'm sure you all got some pretty nifty gifts out there and some pretty cool ones too! Right, Berry? Lol. I didn't get that much this year. Here's a list on what I got:

- Basketball Pajama Pants
- A heart and circle necklace with diamonds in it
- A thermal pull over shirt
- Money
- Gum, ring pops and bubble gum coal


It turned out to be okay. I have to say though, I am getting sick a bit. I was a lot worst earlier. My throat was raw, my back was aching a lot and I felt dizzy. I didn't like it. Maybe it's the lack of sleep I'm getting or all the work I've been doing. I've been really stressed lately. School has been good lately. I found out that I got honor roll last quarter and all my classes were 90's. I also got my PSAT's back and got a 1800 out of 2400 on that. I'm really excited. I went to my counselor the other day and she told me that I will be able to graduate next January because of my good grades. I'm not sure if I will do that or not because I do want to graduate with my class.

Ahh, sorry to cut this short, I have loads to tell you, but my computer is messing up and soon it will restart on it's own. I'll be sure to tell you all more soon!

MERRY CHRISTMAS!

- Joy
James&#39; Christmas
This page was loaded Feb 25th 2017, 2:43 am GMT.